* i l l u m e *
スポンサーサイト
--年--月--日 (--) --:-- | 編集
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
1.2.1 メモ
2009年04月15日 (水) 11:13 | 編集
大事なところは他の人がPickUpしてくれているので、他のポイントをつまみ食い。
・The User Settings window has been divided into tabs for convenience and clarity. The Customize Interface window has been folded into the User Interface window under the "Interface" tab. Tooltips have also been added to various elements in the User Settings window in order to explain their function.
→[User Settings]ウィンドウは使いやすく分かりやすいようにタブに分割される
 [Customize Interface]ウィンドウは[Interface]タブの[User Interface]ウィンドウにまとめられる

・Pre-game splash screens and opening cinematic can now be skipped by hitting the ESC key.
→Game起動時に表示されるSplash画面とOpeningはESCキーでSkip可能

・Keep doors and other attackable objects will now display their health.
→KeepDoorとその他AttackableObjectsはHealthが表示される…あれなんか今でもbarが表示されるよね。Addonのせいか?数値がでるようになるのかな?

・“Target Nearest Enemy” should no longer target dead players or objects, and instead opt for a live opponent.
→死んでるPlayerとObjectsはNearestにはひっかからなくなる
コメント
この記事へのコメント
コメントを投稿する
URL :
コメント :
パスワード :
秘密 : 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
Powered by まとめ . / Template by sukechan.

当ホームページに記載されている会社名・製品名・システム名などは、各社の登録商標、もしくは商標です。

EverQuest is a registered trademark of Sony Computer Entertainment America Inc. in the United States and/or other countries.
© 2005 Sony Computer Entertainment America Inc.All Rights Reserved.
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。